DISKUSE K ČLÁNKU

Shelby16:Slušní a poctiví lidi čekají na nějaké hmatatelné výsledky - jestli se bude zlepšovat ekonomika a snižovat kriminalita, jestli životní úroveň nás prostých a obyčejných, kteří každý den poctivě dřeme za malou mzdu, jestli alespoň o milimetr bude lepší a tak bych mohla pokračovat

(16. 10. 2010 21:10)

komentator:Myslíte že Kalousci, Bártové, Drobilové a další zbohatlíci ve vládě budou obhajovat zájmy obyčejných lidí?

(17. 10. 2010 09:04)

tomik999:Pro VV žádná katastrofa, nic se neděje, strana se teprve buduje, nedosáhli jsme takového výsledku, jaký jsme očekávali, ale to vůbec nevadí, aspoń bude čas poučit se z chyb!

(16. 10. 2010 20:52)

pema3:Poučení z krizového vývoje, gratuluji!

(16. 10. 2010 20:57)

rumena:Tak nějak. Že by tu taky někdo přemýšlel a pochopil, že souboj s velkými stranami bude pro VV ještě nějakou dobu krutý? Přece jenom se velikostí a zkušenostmi nemohou zatím srovnávat. Budu držet palce do příštích voleb!

(16. 10. 2010 21:13)

komentator:A co ty velkohubý řeči volebního manažera strany VV Bárty, že jeho strana má čáku na 5 míst v Senátu? A do druhého kola senátních voleb se dostal pouze 1 kandidát Véčkařů!!!

(17. 10. 2010 09:06)

setug:VV namlouvají, Zklamali voliče. Od června swe z nich stali stejní dinosauři jako ti, které kritizovali a slibovali s nimi zatočit. Pcháá,4 roky se ještě musí počkat než zmizí nv propadlišti dějin.

(16. 10. 2010 20:52)

pema3:Co jsme to za národ? V jedněch volbách zvolíme, v druhých dávame najevo nesouhlas s tím co jsme zvolili předtím. Jsme tak naivní, jsme tak nevzdělaní, jsme tak neschopní, jsme vůbec svéprávní rozhodnout o své budoucnosti? Mám důvodné podezření že odpověď na předchozí otázky je - NE.

(16. 10. 2010 20:51)

setug:Sliby se mají plnit a to VV nedělají, jen přitakávají Nečasovi a spol.

(16. 10. 2010 20:52)

pema3:Já s Váma souhlasím, proto říkám, že nejsme asi v tomto zvláštním neprůhledném prostředí schopni rozlíšit co nám přinese volba toho či onoho.

(16. 10. 2010 21:02)

mac27:mluvte za sebe, volím stejné, není to ovšem ani Kalousek ani John

(16. 10. 2010 22:52)

mim33:Radek John hodnotí své úspěchy na vnitru:
http­://www­.you­tube­.com/w­atch?­v=e2sw­HKG4u­cI

(16. 10. 2010 20:25)

tomik999:Tak pan Bakala zaplatill volební kampań jiným dvou vládním stranám, které si navíc ještě rozpalcelují prahu, hanba jim.

(16. 10. 2010 20:05)

gogo:Ale tak strašné to zase není... Blesk opět přehání... VV jsou zcela vysmátí. I ministr vnitra. Tyto koryta jim totiž nikdo nevezme. To jim pan Bakala pohlídá. Aby mu alespoň čtyři roky věrně sloužili...

(16. 10. 2010 19:44)

gevi:Gogo, jsem velmi rád, že jsem vás zde potkal. Omlouvám se, že k volbám budu psát později, nyní mi jde o jednu nejasnost v příspěvku, který jste nedávno zde zveřejnil: Napsal jste:..." zatímco vy jste vystudoval zadarmo, moje vnučka jako dítě z buržoazní rodiny tuto možnost neměla...", tedy vaše vnučka nebyla přijata na vysokou školu školu kvůli buržoaznímu původu. Dobrá. Počítejte se mnou a opravte mě. Vy jste mohl mít dítě ve 22letech a váš potomek řekněme také ve 22 letech. Tedy vnučku jste měl ve věku 44 let. Když dospěla do vyskoškolského věku, trvalo to 19 let, tedy vám bylo 63 let. V osmdesátých letech už sice všechny školy a kádrováci dávno nebrali v úvahu buržoazní původ dědečka, ale budiž, měl jste to možná u soudruhů řádně pokažené (píšete totiž, že jste byl rehabilitován, tedy jste za socialismu byl zavřený pro antikomunistickou činnost). Poslední rok, kdy by jí teoreticky vadil buržoazní původ byl rok 1989. Od té doby uplynulo 21 let a vám je dnes 84 let. Ovšem váš tatínek se narodil v roce 1907. Vy jste se podle tohoto počítání narodil v roce 1926, tedy vás měl tatínek v 19 letech. To je možné, pokud připustíme, že v roce 1989 někoho ještě zajímal třídní původ. Spíše by to vadilo v šedesátých letech, kdy jsem studoval já, ale už tehdy se mnou studovali kádrově problematičtí kolegové. To by vám ovšem dnes bylo takových 110 let. Věřím, že tuto podivnost lehce vysvětlíte. Možná jste tou vnučkou myslel dceru.

(16. 10. 2010 20:21)

gogo:Musím Vám oponovat. Kádrovací mašinérie trvala až do roku 1989... V posledním desetiletí ne sice již celoplošně ale trvala. Pokud jste se nestěhoval a v místě bydliště byly známy i předchozí generace zarytého "třídního nepřítele" a pokud i soudruzi v některých místech přenášeli svůj osobní nepřátelský postoj vůči těmto osobám na své děti, nové horlivé stranické funkcionáře, pak se toto mohlo stát i v době, kterou k mému údivu již neposuzujete tak přísně jako dříve. To je vše co k tomu mohu říci. Ale utíkáme od podstaty toho o co mi šlo : Šlo mi o to, že vy se stavíte k době před rokem 89 velice negativně a já, který bych měl mít k tomu pravděpodobně více důvodů než Vy, takto nečiním. To je vše oč tu běží. Namísto vypočítávání věku mých předků a potomků... ještě poznámka - nebyl jsem zavřený. Rehabilitaci podléhaly i osoby, kterým bylo i jinak ublíženo...

(16. 10. 2010 20:45)

gevi:Ano, pane, tím se to všechno vysvětluje, jak říká Colombo. To je tak: Já i přes poněkud vyšší věk sportuju, takže jedu na kole takových 40 - 50 kilometrů (u nás jsou opravené skoro všechny okresky, takže se po nich pěkně jede a provoz je minimální) a nechám myšlenky volně běžet, nijak je nerozvíjím a tak mi taky přeběhlo hlavou to o vaší vnučce. Protože mám z povolání mozek vycvičený k určité pohotovosti, tak tahle myšlenka neproběhla nepovšimnuta a v hlavě se mi to samo spočítalo. Takže ve volném čase opravdu nepočítám věk váš a vašich předků a potomků. Můj výpočet, je spočítán pro rok 1989. Pokud by se její pokus o přijetí na vejšku posunul do dřívějších let, třeba 1980, bylo by vám dneska 94 let. a tatínek by vás měl ve svých devíti letech. No nic, vy byste přece nefabuloval, jak se eufemisticky říká. Jen je mi divné, že pokud vaše vnučka nebyla přijata v roce 1989, proč se o přijetí na školu nepokusila o rok později, když už na původu opravdu nezáleželo. Mimochodem, já situaci s kádrovou politikou ve školství velmi dobře znám a znovu píšu, že v osmdesátých a částečně sedmdesátých letech už na buržoazním dědečkovi nezáleželo. Tam se sledovalo, kteří rodiče byli vyhozeni ze strany v čistkách na počátku normalizace. No nic. Na rozdíl ode mne jste velkorysý a na komunisty jste nezanevřel, přestože vám ublížili. Akorát nevím, za co jiného byste byl rehabilitován.

(17. 10. 2010 07:47)

gogo:Nepřemýšlejte prosím o tom zda je mi padesát či sto let. Podstatné je, zda můj názor na věci současné okolo nás je pravdivý. A že jste se měl za socialismu lépe než já je téměř jisté. Já Vám to ale přeji, já Vám to nezávidím. Jen by jste se měl Vy na tuto dobu dívat zpět ne tak jak si dnešní móda žádá a měl by jste si z ní zapamatovat i jistá pozitiva, která v sobě určitě měla. A když to říkám já, který jsem si v té době příliš vyskakovat nemohl, tak na tom asi něco bude....Přeji Vám hezký den.

(17. 10. 2010 08:49)

gevi:Tak ano, nechám už vaši fabulaci už napokoji. Váš názor na dnešní situaci je dosti rozdílný od mého a je smělé tvrdit, že právě vy máte pravdu a já lžu. Ale budiž podle vyhraněně levicového pohledu pravdu máte. Je to pravda komunistická. To není urážka, ale charakteristika. Komunistická strana je v parlamentu, lidé se hlásí k tomu, že jsou komunisté, takže "komunistický názor" není urážlivé spojení. Já opravdu neberu ohled na "módnost" názorů, ale já to prostě vidím jinak. Ostatně příběh vaší vnučky ukazuje nelidskost komunistického režimu. Vždyť kvůli buržoaznímu dědečkovi, klidně zbránili nadanému děvčeti studovat, tedy podstatně změnili a svým způsobem zkazili její další život. Je tohle pomluva socialismu nebo je to pravda?

(17. 10. 2010 09:09)
Zpět na Blesk.cz
Video se připravuje ...

Dnešní horoskopy