DISKUSE K ČLÁNKU

carmela85:V ČSSD mají tak tupé zaměstnance, že je nutí do všech diskuzí pořád házet ty samé příspěvky, které jim předpřipravilo vedení. Je to trapné!

(22. 10. 2010 14:46)

robertos:Pozor vy bohatí a politici vás se to netýká, vy máte vždy nějaká vrátka otevřena ,oproti obyčejným lidem.S bordelem v této republice,je třeba něco udělat a vidím to nejen v nespokojenosti obyčejných lidí,ale i na internetu v oblasti vyjádření lidí na spokojenost fungování politických smyček.Fůra lidí by byla i spokojena se změnou politického vládnutí,někteří podporují defenestraci ,ale chce to jít víc hlouběji ,nejlépe nějaký puč ,aťuž politický nebo vojenský.Protože je to neúnosné ,jak si ta hrstka vyvolených zahrává s tou většinou obyčejných lidí a je nás přes 10mil. ,a tahle masa,může kdykoliv se jim nelíbí politici nebo šéfové v jejich rozhodnutí ,které většinou řeší jen je samotné v jejich prospěch a postihne to finančně tu většinu ,kteří se slepě podílí svými daněmi a různými penězi na to,aby se měli tam na hoře dobře .Chce to změnu ,převrat v jakýkoliv podobě je lepší,než doplácet na bývalé veksláky ,tune­láře,­poli­tiky,­propuš­těné vězně ,kteří se naučily zneužít navolený systém,slepě zvolený lidmi a byl bych pro obnovu trestu smrti za tyhle zrádce republiky.Nejsem v žádný straně, píší jako nespokojený obyčejný občan ,který chodí do práce a snaží se vydělat peníze,kde se dá,abych uživil rodinu,kterou se vše citelně dotýká touto samovládou.

(21. 10. 2010 17:12)

robertos:(ODS-TOP-VV)ti vedou politickou garnituru.Jak se zbavit politiků,zlodějů a lidí ,kteří parazitují na systému a využívají různých kliček, jak se dostat k penězům a ukrást je státu a lidem­.Hrstc­e,tak­říka­jíc“vy­vole­ných“se tohle líbit nebude,protože systém ,který zneužívají ,jim dostatečně nabízí dost čachrů a polegalizované zlodějny,nebo tunely různých firem ať, už státních nebo soukromých,protože když člověk zrekapituluje svobodu a po více jak 20letech vidí ,že v politice a ve firmách jsou pořád jedni a ti samí zloději ,korumpové a převleč kabátníci,kteří vždy souhlasí jen,se zmiňovanou skupinou lidí ,kterým jde,jen ve prospěch samotných a chlácholí se před vstupem do vyšších pater společnosti,co vše pro lidi neudělají,aby byli spokojeni a taky,že se jim zvýší před jejich vstupem,životní úroveň, je už dávno otřepanou frází . A mám za to,že těmhle… by se mělo šlápnout na kuří oko,aby si to dlouho pamatovali a i další generace,kteří budou chtít být u moci nebo kormidla ,nějaké firmy,že nejsou tu sami pro sebe ,ale mají zodpovědnost za svojí práci ,jim svěřenou a taky,že z toho musí vyvodit důsledky pro ně samé,když něco špatně rozhodnou,ať je to zaviněno úmyslně nebo neschopností a justice jsou aby je potrestali.Taky mají zodpovědnost za lidi ,kterých je ve státě většina a to jsou ti obyčejní lidé,kteří na jejich rozhodování nejvíc doplácí.

(21. 10. 2010 17:12)

martha987:Je vidět, že jeho boj proti korupci někomu hodně vadí a tak se Johna snaží zdiskreditovat, kde to jen jde. Já doufám, že se pan ministr nenechá zastrašit a dotáhne svůj boj do konce

(21. 10. 2010 09:38)

selb.k:Naprostý souhlas!

(22. 10. 2010 05:08)

museman:VV jsou malou a v mnoha oblastech ani nekandidovali, takže si taky nemyslím, že je to nějaký propadák. Komunální volby jsou vždy o něčem jiným než ty parlamentní, takže bláboly píšou akorát tak média

(20. 10. 2010 12:00)

carmela85:Přesně tak, souhlasím s Vámi! Parlamentní politika je diametrálně odlišná a výsledek VV rozhodně nelze považovat za neúspěch.

(20. 10. 2010 12:12)

komentator:Byl to DEBAKL!. John a volební manažer Barta tvrdili, že ZÍSKAJÍ minimálně 5 míst v Senátu. POUZE 1 z mnoha kandidátu Véčkařů postupil do 2 kola senátních voleb.
Oba Véčkaři spolu s Bártovou manželkou Klasnovou tvrdili, že budou mít zastoupení v pražském zastupitelstvu. ŽÁDNÝ Véčkař se nedostal do pražského zastupitelstva nebo do zastupitelstva větších měst jako Brno, Ostrava, Plzeň, Olomouc atd.
Volební MANAŽER BÁRTA v souvislosti s debaklem ve volbách ODSTUPUJE z FUNKCE volebního manažera.
Copak to není propadák Véčkařů ve volbách? Vždyť to přiznal volební manažer Véčkařů l Bárta novinářům!! Museman musí být slepý nebo zaslepený, když nevidí drtivou porážku VV. Vždyť tato strana kandidovala ve všech obvodech kde probíhaly volby do Senátu! VV rovněž kandidovala do zastupitelstev všech větších měst!!

(21. 10. 2010 07:56)

robertos:(ODS-TOP-VV) politickou garniturou.Jak se zbavit politiků,zlodějů a lidí ,kteří parazitují na systému a využívají různých kliček, jak se dostat k penězům a ukrást je státu a lidem­.Hrstc­e,tak­říka­jíc“vy­vole­ných“se tohle líbit nebude,protože systém ,který zneužívají ,jim dostatečně nabízí dost čachrů a polegalizované zlodějny,nebo tunely různých firem ať, už státních nebo soukromých,protože když člověk zrekapituluje svobodu a po více jak 20letech vidí ,že v politice a ve firmách jsou pořád jedni a ti samí zloději ,korumpové a převleč kabátníci,kteří vždy souhlasí jen,se zmiňovanou skupinou lidí ,kterým jde,jen ve prospěch samotných a chlácholí se před vstupem do vyšších pater společnosti,co vše pro lidi neudělají,aby byli spokojeni a taky,že se jim zvýší před jejich vstupem,životní úroveň, je už dávno otřepanou frází . A mám za to,že těmhle… by se mělo šlápnout na kuří oko,aby si to dlouho pamatovali a i další generace,kteří budou chtít být u moci nebo kormidla ,nějaké firmy,že nejsou tu sami pro sebe ,ale mají zodpovědnost za svojí práci ,jim svěřenou a taky,že z toho musí vyvodit důsledky pro ně samé,když něco špatně rozhodnou,ať je to zaviněno úmyslně nebo neschopností a justice jsou aby je potrestali.Taky mají zodpovědnost za lidi ,kterých je ve státě většina a to jsou ti obyčejní lidé,kteří na jejich rozhodování nejvíc doplácí.

(20. 10. 2010 11:36)

carmela85:Aaaa, pan tapetář je tady zase. Opravdu je to takový problém vymyslet vlastních pár vět???

(20. 10. 2010 12:00)

robertos:Pozor vy bohatí a politici vás se to netýká, vy máte vždy nějaká vrátka otevřena ,oproti obyčejným lidem.S bordelem v této republice,je třeba něco udělat a vidím to nejen v nespokojenosti obyčejných lidí,ale i na internetu v oblasti vyjádření lidí na spokojenost fungování politických smyček.Fůra lidí by byla i spokojena se změnou politického vládnutí,někteří podporují defenestraci ,ale chce to jít víc hlouběji ,nejlépe nějaký puč ,aťuž politický nebo vojenský.Protože je to neúnosné ,jak si ta hrstka vyvolených zahrává s tou většinou obyčejných lidí a je nás přes 10mil. ,a tahle masa,může kdykoliv se jim nelíbí politici nebo šéfové v jejich rozhodnutí ,které většinou řeší jen je samotné v jejich prospěch a postihne to finančně tu většinu ,kteří se slepě podílí svými daněmi a různými penězi na to,aby se měli tam na hoře dobře .Chce to změnu ,převrat v jakýkoliv podobě je lepší,než doplácet na bývalé veksláky ,tune­láře,­poli­tiky,­propuš­těné vězně ,kteří se naučily zneužít navolený systém,slepě zvolený lidmi a byl bych pro obnovu trestu smrti za tyhle zrádce republiky.Nejsem v žádný straně, píší jako nespokojený obyčejný občan ,který chodí do práce a snaží se vydělat peníze,kde se dá,abych uživil rodinu,kterou se vše citelně dotýká touto samovládou.

(20. 10. 2010 11:35)

zelena.kometa:Tak například v Praze VVčka dost zařízlo dělení volebních obvodů, které si vymyslela ODS... Díky tomu získala ODS další křesla a bohužel tak budou modré straky opět strašit na pražském magistrátu

(19. 10. 2010 18:07)

carmela85:Jojo, ODS šla protiústavně. Doufám, že se tohle ještě bude řešit.

(20. 10. 2010 12:10)

komentator:Volební manažer Véčkařů a ministr dopravy Bárta přiznal, že Véčkaři utrpěli debakl v místních a senátních volbách. Proto Bárta podal demisi na funkci volebního manažera.
Kandidátka Véčkařů na post primátorky Prahy Reedová po drtivé pořážce Véčkařů- žádný Véčkař se ani nedostal do pražského zastupitelstva- prohlásila, že v důsledku volebního debaklu zvažuje odchod z politiky.
Když všichni novináři bez rozdílu na politickou orientaci píší o blábolech Johna, který místo přiznání drtivé porážky v rozporu s fakty tvrdí, že Véčkaři ve volbách uspěli.
A někteří sympatizanti véčkařů tupě opakují po Johnovi, že Véčkaři uspěli. Mají tito lide smysl pro realitu? Drtivá porážka je vydávána za velké vítězství. To je na úrovní hodnocení výsledku voleb žáky pomocné školy.

(19. 10. 2010 15:20)

honza33:Otázka zní, jestli mají smysl pro reality lidi, kteří říkají nebo píšu, že VV volby totálně projeli...berme v potaz, že je to malá, mladá strana, která ještě nemá pevnou celostátní strukturu, členskou základnu a další...

(19. 10. 2010 15:40)

komentator:Neblábolili předseda strany VV John a volební manažer Bárta, že získají 5 senátorských míst a že budou významnou sílou v pražském zastupitelstvu?
A jak Véčkaři dopadli. Volební debakl.
Proč Honza nehodnotí fakta??!

(19. 10. 2010 16:32)

sider:VV mohla v těchto volbách jen získat. Neobhajovala žádné senátorské křeslo ani neměla zastupitele na komunální úrovni. Asi to není to co se očekávalo, ale zisk to bez pochyb je.

(19. 10. 2010 15:46)

jajas:Já jsem z toho zmatený. Pořád, ať koukám, jak koukám, nevidím, co ti VV ve volbách získali? Aspoň mi naznačte! Aspoň jedno jméno véčkaře, který se někde uchytil. Prosím,prosím, smutně koukám. Já bych fakt rád věděl, CO získali v letošních volbách? Co, co, co? Děkuji.

(20. 10. 2010 06:49)

martha987:Jediné, co v médiích okolo Johna sleduju je kydání špíny na jeho osobu zaplacenými novináři. Především před volbama se takových článků vyrojilo několik!

(19. 10. 2010 14:06)

komentator:Naprostý propadák strany VV ve volbách. A John, který je mimo realitu, blábolí že volby skončily pro Véčkaře velmi dobře.
Proč martha987 nehodnotí fakta? Kolik Véčkařů postoupilo do 2 kola senátních voleb Pouze jeden1
Kolik zastupitelů bude mít strana VV v městském zastupitelstvu Prahy, Brna, Ostravy, Plzně a dalších větších měst? Žádného!! A to je prý volební úspěch očima Johna!! Má to logiku?

(19. 10. 2010 15:32)
Zpět na Blesk.cz
Video se připravuje ...

Dnešní horoskopy