DISKUSE K ČLÁNKU

drhouse:Jaký 3 roky ? Než Topol sestavil vládu, trvalo to půl roku a za rok ho Paroub shodil, nauč se počítat ! Poplatky se zavedly, ale za ovčany je platí hejtmani, tedy z rozpočtu krajů, tedy se těžko mohly ušetřit, navíc teď chybí v krajích na opravu silnic atd. Za to jak vypadá kasa, nemůže Kalous, ale my všichni, kteří volíme strany, které si jen půjčují...13 důchod slibuje kdo ?

(14. 05. 2010 16:03)

dany676:Ja radši nevolím nikoho a mám svědomí čisté , jo a poplatky platí hejtmani co to melete. Moje teta je sestra , a říkala že už jí je z toho zle jak musí každého u lékaře skasírovat , 30 kč vám asi nic neříká , nebo platba za každou položku na receptu , mě to jako třeba nevadí , že se to platí , ale už to platíme a zdravotnictví je pořád v krizi , tak to mi teda vysvětlete kde se ty peníze strácí když ste tak chytrý.

(16. 05. 2010 10:21)

student007:vážená paní či slečno, studuju na státní VŠ a studium není vůbec zadarmo! Stojí neamlé finanřní obnosy ale také velkou míru energie a spoustu času! Studuji v oboru Všeobecná sestra. Za své studium podle staré akreditace plním 1600hodin praxe během 3 let. Což je v podstatě 1rok a 4 měsíce práce na plný úvazek 160 hodin/měsičně. A ZADARMO!!! Ba naopak si za praxi ještě platíme!!! Až 300Kč za 1 den!!! Po státnicích dostanu diplom jako sestra bakalářka a můžu nastoupit s vervou do práce. Kde na mě však čeká v nemocnici v místě mého bydliště nástupní plat 10750Kč!!! Jsem muž a chtěl bych mít svou vlastní rodinu a s tímto platem to nkde nedotáhnu, natož platit hypotéku na byt!!! Můj otec je vyučený, sám jeho měsíční příjem je o mnoho vyšší a sám také říká, že je "nenormální" aby vzdělaní lidé dostávali takto malé mzdy! Kdyt naší rodiče nám studium platí a nebo si bereme pujčky a z čeho to máme potom splácet nebo rodičům vracet? Víte ono se říká, že studium na VŠ je nejlepší obdobím v životě mladých, ono to tak je, ale já jsem ještě prázdniny nezažil, tedy ano, ale na službách v nemocnici. Ještě, že